2 augusti

godmorgon bunnys! hur har ni det? Jag önskar att solen skulle vara framme, men man kan inte alltid få som man vill.. Jag vaknade iallafall nyss har ätit frukost och så you see, senare får jag väll se vad som händer. Min önskan kanske slår in och då blir det stranden och sola, in my dreams. Just nu sitter jag och lyssnar på halo med beyonce som min kusinvitamin skickade till mig igår, jag har knappt några låtar och jag kan inte ladda ner eller något här eller..min  kusse var räddare i nöden med andra ord ;) Så nu har jag massa musik att lyssna på all day long och det funkar det med.
W1 verkar inte komma tillbaka i första taget men men. pusspusspuss / w2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0