w1 is back !

hej älsklingar, förlåt för min uppdatering, men jag har varit upptagen idag hihihihi (: nu lyssnar jag på frääääsh musik och funderar på att dra till min älskling ! vad kan jag säga om dagen, blablabla har träffat massaa fjortisar.... BLÄÄÄ ursäkta alla som tar illa upp eller känner sig träffade, för jag kan inget annat än peka fuckyou till er, ni är fula, fake och leker som fan, desutom så stor ni och skriker på stan... hatar er som står bakom max och tror ni är så coola när ni röker med alla blattar som taffsar eller överfaller en stackars fjortisboi ! ha en bra eftermiddag, bitchar

Kommentarer
Postat av: mimmi

dags att berätta lite om er nu ?

2009-07-29 @ 20:31:21
URL: http://sopink.blogg.se/
Postat av: you-know-who

buuu , du skulle kommit :(<3

2009-07-29 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0